Vrijwilliger worden bij Stichting Socorro?

Dat kan als je één van de volgende vragen met “ja” kunt beantwoorden!

• Ben je in bezit van een geldig EHBO-diploma, uitgegeven door het Oranje kruis, en volg je ieder jaar de herhalingslessen?
  • Ben je gediplomeerd verpleegkundige of arts en BIG-geregistreerd?
  • Ben je werkzaam als ambulance- of huisartsenchauffeur?
  • Ben je BHV-er en volg je jaarlijks je herhalingen (NIBHV gecertificeerd)?
  • Ben je bereid om –als het jou uitkomt- een evenement voor ons te begeleiden?

Laat weten dat je geïnteresseerd bent en vul hier online formulier in.
Na het invullen van het formulier nemen wij contact met je op!

Mailen met een vraag mag natuurlijk ook!

Beschik je naast de bovenstaande opleidingen nog over andere diploma’s en werkervaringen, en wil je Stichting Socorro daarmee versterken, dan willen wij dit natuurlijk graag weten!

Naast het werk op de evenementen zijn er natuurlijk ook administratieve en organisatorische werkzaamheden waar we hulp bij kunnen gebruiken.
Dus heb je beroepsmatig of vanuit een opleiding kennis en ervaring met administratieve en financiële werkzaamheden, heb je al ervaring in het besturen van een organisatie en wil je jouw kennis delen met ons? Neem dan contact met ons op!