Ondersteuning voor collega-hulpverleners

Stichting Socorro kan naast het leveren van eerste hulp-teams ook andere hulpverlenende organisaties ondersteunen in de uitvoering van hun taak.
Dit kan door het leveren van personeel, materiaal, communicatiemiddelen en advies.

Personeel

Komt uw hulpverleningsorganisatie hulpverleners te kort voor een evenement, of hebt een specifieke discipline nodig (verpleegkundige, centralist etcetera)?
Stichting Socorro kan u wellicht helpen aan het door u gevraagde personeel.

Materiaal

Stichting Socorro beschikt over moderne apparatuur en de materialen die nodig zijn om een goede hulpverlening tot stand te laten komen.
Wilt u bijvoorbeeld een medische post inrichten en heeft u daarvoor zelf niet de benodigde materialen in het bezit? Dan kan Stichting Socorro iets voor u betekenen.

Wilt u meer informatie of gebruik maken van deze dienst?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel: 06 – 42557110.
Ontvangt u liever meteen een offerte? vul dan ons aanvraagformulier in.

Communicatiemiddelen

Heeft u als organisatie bijvoorbeeld portofoons en/ of mobilofoons nodig, dan kunnen wij ook hierin iets voor u betekenen.

Advies

Het kan natuurlijk zijn dat u advies wilt hebben over de in te schakelen hulpverlening binnen uw organisatie of op uw evenement. Wilt u een risicoanalyse en/of hulp en tips over hoe Socorro met u samen de hulpverlening het beste kan regelen? Aarzel niet en neem contact met ons op! Dan maken wij een afspraak met u.

Uiteraard zullen wij u een passende (vrijblijvende) offerte doen met betrekking tot de hulpverlening.