Hulpverlening

Stichting Socorro is voor uw evenement de oplossing op het gebied van hulpverlening.
Wij kunnen de gehele zorg voor de hulpverlening rondom het evenement overnemen wanneer u dit wenst.

Dit doen wij door te kijken naar de risico’s die uw evenement met zich meebrengt.

Om tijdens de hulpverlening de beste zorg te kunnen leveren, maakt Stichting Socorro gebruik van moderne hulpmiddelen en materialen, werken we volgens de laatste richtlijnen en zorgen we voor bekwaam en adequaat personeel. Ook zorgen wij ervoor, als er van personeel specifieke deskundigheid wordt gevraagd, deze personen door ons geregeld worden. Zo nemen wij u veel regelwerk uit handen en kunt u zich richten op andere belangrijke zaken rondom uw evenement.

Wilt u een vrijblijvende offerte, of wilt u Stichting Socorro op uw evenement? Vul het aanvraagformulier in.

Bellen kan ook: +31 (6) – 83775908.

Probeert u zoveel mogelijk gegevens bij de hand te hebben, zoals locatie, data, aanrijroutes, geschatte hoeveelheid bezoekers/deelnemers, risicofactoren, eisen van de gemeente ten aanzien van de hulpverlening etcetera. Wij stellen het op prijs om ruim van te voren, minimaal 6 weken, contact met u te hebben, zodat wij ons goed kunnen voorbereiden.

Heeft u nog andere vragen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of via telefoonnummer: +31 (6) – 83775908.